Nova generacija, poznata kao generacija Y, igra veliku ulogu kada je u pitanju gamifikacija. Budući da su prva generacija odrasla u doba “Interneta”, generacija Y je uvijek online, tehnološki napredna i globalno svjesna.

Nova generacija ljubitelja sportova napreduje na društvenim mrežama – tri od četiri osobe posjeduju pametni telefon koristeći ga kao izvor informacija o utakmicama, kao i za umrežavanje. Žele dijeliti svoje živote i iskustva na svojim omiljenim društvenim medijskim platformama kao što su Facebook, YouTube, Instagram ili Pinterest. Nadalje, ono što karakterizira generaciju Y je da se vole natjecati i pokazivati svoje sposobnosti, vještine i znanje o omiljenim timovima ili sportašima.

U zadnje vrijeme se mogu pronaći jako kvalitetne mobilne aplikacije za zabavu ljubitelja sportova, za vrijeme i poslije utakmice. To su takozvane second screen kviz igre koje testiraju znanje. Ovi kvizovi izazivaju fanove pitanjima u vezi sporta i omogućuju im natjecanje s drugima, sve za titulu fana broj jedan. Također, postoje i aplikacije koje omogućuju fanovima da osjete kako je biti trener, donoseći potpuno novi oblik zabave. Tu su i igre pogađanja rezultata s prijateljima ili strancima, za nagradu ili samo osjećaj da ste najbolji, a generacija Y ih obožava.  

Imati ideju za novu zanimljivu igru koja koristi sportske podatke je jedna stvar, dok je uspješna izrada iste druga. Nova generacija je voljna isprobati nove stvari, ali su i vrlo zahtjevni i kritični kada nešto ne zadovoljava njihove potrebe ili očekivanja. Savršena kombinacija za uspjeh je igra koja osigurava stjecanje kupaca, kao i dugoročno zadržavanje istih.

Savjeti za sjajnu igru

Kako biste razvili uspješnu igru/aplikaciju koja se temelji na sportskim podacima, važno je razmotriti potrebe korisnika i kako će ova aplikacija zadovoljiti te potrebe. Visoko-kvalitetan dizajn uz jednostavno intuitivno korisničko sučelje bitno je za privlačenje korisnika. Razmislite kako implementirati sustav nagrađivanja u svoju igru, jer ćete na taj način motivirati igrače da nastave koristiti vaš proizvod. Nadalje, razmislite kako približiti fanove njihovim najdražim timovima i sportašima, te im omogućite da mogu dijeliti svoja postignuća.

Brzi razvoj tehnologije otvara vrata mašti – i to ponovnim osmišljavanjem načina na koji obožavatelji doživljavaju omiljeni sport, na različitim platformama.

Vaš izazov za Innovation Hack: Kako možemo gamificirati sportske podatke za zabavu nove generacije sportskih fanova?