- Innovation Hack -

Inspired by sports data

27.-29.10.2017. Mostar

dana
sati
minuta
sekundi

O DOGAĐAJU

Innovation Hack je 48-satno natjecanje s vrijednim nagradama u kojem natjecatelji mogu pokazati svoje IT vještine pri razvijanju inovativnih rješenja baziranih na sportskim podacima. Oko 40 natjecatelja podijeljenih u timove će raditi na razvoju proizvoda i usluga (npr. mobilne, web i desktop aplikacije) tijekom 48 sati. Prijavi se odmah i budi dio jednog od najboljih ovogodišnjih natjecanja u inovacijama u Bosni i Hercegovini!

BROJEVI

3 dana

40 sudionika

3 pobjednička tima

8900 nagrade

IZAZOVI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Sportsko klađenje

Predvidi sljedeću veliku stvar u sportskom klađenju

  • klađenje u igri
  • mini igre
  • virtualno klađenje
  • e-sport
Pročitaj više

Sportsko klađenje ima dugačku povijest koja počinje u starom Rimu. Rimski carevi su se redovno kladili, a predviđanje rezultata im je bila omiljena zanimacija, koja je evolvirala u važnu društvenu aktivnost na sportskim događajima.

Ekspanzija sportova, kanala i tehnologija proteklih stoljeća je pomogla da sportsko klađenje dosegne svaki kutak svijeta – od borbe gladijatora u drevnim arenama i klasika poput utrke konja i pasa do mogućnosti klađenja na tisuće različitih sportova i zabavnih događaja. Također, brz razvoj tehnologije i emitiranja uveo je klađenje u barove, kladionice i kockarnice, stvarajući nove društvene žarišne točke oko većih gradova. Danas se ljudi mogu kladiti bilo gdje i bilo kada. Nova generacija je doživjela uvođenje live klađenja, što je uvelike povećalo ponudu i skratilo ciklus od početka do kraja oklade. Igrači su dobili pristup realnim informacijama o koeficijentima, mogu vidjeti promjene koeficijenata i usporediti ih s ponudama u drugim kladionicama.

Moglo bi se pomisliti da je sportsko klađenje dosegnulo svoj vrhunac, ali nije tako. U novije vrijeme, igrači više ne čekaju stvarne sportske događaje. Najsuvremenija tehnologija omogućila je stvaranje virtualnih sportova, pružajući pravi doživljaj klađenja 24/7. Impresivna stvarnost virtualnih sportova (tj. virtualni nogomet, košarka, tenis, utrke konja, utrke pasa i više) privlači sve više ljudi. Osim tradicionalnih sportova, tijekom posljednjih godina nastao je novi koncept eSports, predstavivši novu priliku prihoda za kladionice. Nova generacija je digitalno-napredna i ima različite potrebe u usporedbi s tradicionalnim klađenjem. Postoji više od 205 milijuna ljudi koji su strastveno zainteresirani za elektroničke sportove, a kladionice su svjesne tog potencijalnog tržišta.

Budućnost sportskog klađenja

Kladionice traže nove načine kako bi se približili svojim klijentima, povećali prihode i skratili cikluse klađenja. Cijelo vrijeme oni pokušavaju odvratiti pažnju igrača od osnovne aktivnosti stavljanja oklade na svoje omiljene sportove i timove. U pokušaju poboljšavanja postavljanja oklade, neke kladionice uvode Chatbot kao novi kanal za oklade i pružanje informacija o koeficijentima, statistici, kao i opciju primanja obavijesti i stimulacija. Kako bi došli do novih korisnika, pojavljuju se aplikacije koje kombiniraju klasično klađenje s aplikacijama poput Tindera ili naprednim mogućnostima gamifikacije. Najnoviji razvoj je fokusiran na mobilnost, korisničko iskustvo i jednostavnost korištenja.

Što je sljedeće po vašem mišljenju?

Tehnologija kao što su virtualna stvarnost, proširena stvarnost i umjetna inteligencija, kao i trendovi poput Interneta stvari, pružaju nam priliku da ponovno izmislimo sportsko klađenje.

Izazov za vas: Što mislite da je sljedeća velika stvar u sportskom klađenju?

Gamifikacija sportskih podataka

Zabavi sljedeću generaciju sportskih fanova

  • 2nd-screen
  • predviđanja
  • društveni mediji
  • coach fan
  • daily fantasy
  • natjecanja za obožavatelje
  • igre vještina
Pročitaj više

Nova generacija, poznata kao generacija Y, igra veliku ulogu kada je u pitanju gamifikacija. Budući da su prva generacija odrasla u doba “Interneta”, generacija Y je uvijek online, tehnološki napredna i globalno svjesna.

Nova generacija ljubitelja sportova napreduje na društvenim mrežama – tri od četiri osobe posjeduju pametni telefon koristeći ga kao izvor informacija o utakmicama, kao i za umrežavanje. Žele dijeliti svoje živote i iskustva na svojim omiljenim društvenim medijskim platformama kao što su Facebook, YouTube, Instagram ili Pinterest. Nadalje, ono što karakterizira generaciju Y je da se vole natjecati i pokazivati svoje sposobnosti, vještine i znanje o omiljenim timovima ili sportašima.

U zadnje vrijeme se mogu pronaći jako kvalitetne mobilne aplikacije za zabavu ljubitelja sportova, za vrijeme i poslije utakmice. To su takozvane second screen kviz igre koje testiraju znanje. Ovi kvizovi izazivaju fanove pitanjima u vezi sporta i omogućuju im natjecanje s drugima, sve za titulu fana broj jedan. Također, postoje i aplikacije koje omogućuju fanovima da osjete kako je biti trener, donoseći potpuno novi oblik zabave. Tu su i igre pogađanja rezultata s prijateljima ili strancima, za nagradu ili samo osjećaj da ste najbolji, a generacija Y ih obožava.  

Imati ideju za novu zanimljivu igru koja koristi sportske podatke je jedna stvar, dok je uspješna izrada iste druga. Nova generacija je voljna isprobati nove stvari, ali su i vrlo zahtjevni i kritični kada nešto ne zadovoljava njihove potrebe ili očekivanja. Savršena kombinacija za uspjeh je igra koja osigurava stjecanje kupaca, kao i dugoročno zadržavanje istih.

Savjeti za sjajnu igru

Kako biste razvili uspješnu igru/aplikaciju koja se temelji na sportskim podacima, važno je razmotriti potrebe korisnika i kako će ova aplikacija zadovoljiti te potrebe. Visoko-kvalitetan dizajn uz jednostavno intuitivno korisničko sučelje bitno je za privlačenje korisnika. Razmislite kako implementirati sustav nagrađivanja u svoju igru, jer ćete na taj način motivirati igrače da nastave koristiti vaš proizvod. Nadalje, razmislite kako približiti fanove njihovim najdražim timovima i sportašima, te im omogućite da mogu dijeliti svoja postignuća.

Brzi razvoj tehnologije otvara vrata mašti – i to ponovnim osmišljavanjem načina na koji obožavatelji doživljavaju omiljeni sport, na različitim platformama.

Vaš izazov za Innovation Hack: Kako možemo gamificirati sportske podatke za zabavu nove generacije sportskih fanova?

Sportski podaci budućnosti

Ponovo izmisli igru. Budućnost bez ograničenja

  • umjetna inteligencija
  • strojno učenje
  • praćenje podataka
  • prediktivna analitika
  • chatbot
  • virtualni asistenti
  • virtualna stvarnost

 

Pročitaj više

Tijekom prošlog desetljeća svjedočili smo ubrzanom razvoju tehnologije. Pojava novih platformi, tehnoloških inovacija, kao i rješenja i aplikacija koje koriste sportske podatake, postavili su nov način konzumiranja sportskog sadržaja i otkrili nove načine na koje fanovi doživljavaju sport.

Odlazak iz stvarnosti je nužan jer svima pružamo potpuno novo iskustvo, a fanovima mogućnost da uživaju u sportu na nov i privlačan način. Primjerice, virtualna stvarnost fanovima omogućava da konzumiraju sportski sadržaj, druže se i komuniciraju kroz virtualno okruženje, dok će proširena stvarnost stvoriti cijeli novi sloj interakcije između onoga što vidimo i akcije koja se odvija pred nama. Hoće li se naš dnevni boravak uskoro pretvoriti u stadion?

Nadalje, mnogo brže nego što očekujemo, navijači će se moći družiti uživo na utakmicama, ili gdjegod se nalazili, u bilo koje vrijeme, koristeći razne uređaje. Uloga koju podaci i analiza igraju u sportu bit će promijenjena. Stručnjaci su uvjereni da će pristup izuzetno snažnoj “big data infrastrukturi” kao i alatu za umjetnu inteligenciju imati značajan utjecaj na svijet sporta.

No, trebali bismo znati da tu postoji nešto više od pukih brojeva i događaja u stvarnom vremenu kada je riječ o sportskim podacima. Danas, ne samo da obožavatelji traže detaljnije podatke, ali sve više, sportaši i treneri su spremni primjenjivati stroge statistike u svojim programima i treninzima. Doista, razvoj nosive tehnologije pretvara podatke u djelotvorne preporuke, utječući na odnos između trenera, sportaša, sporta pa čak i sportskih fanova.

Strojno učenje i umjetna inteligencija omogućuju stvaranje pametnih platformi za razmjenu poruka, što donosi inovativno i praktično rješenje sportskim entuzijastima i ljudima koji se klade. Tehnologija dopušta razvoj smislenih razgovora između ljudi i računala, stvarajući prirodne interakcije koje su bile nezamislive prije 10 godina. Doista, obožavatelji se sada mogu družiti s robotima iz udobnosti vlastitog dnevnog boravka – pitajte Alexu!

Dovoljno je osnova da se zaključi da će se način na koji pratimo sport i dalje mijenjati. Doista, razvoj vrijednosnih prijedloga temeljenih na suvremenoj tehnologiji, zajedno s sportskim podacima, nastavit će transformaciju ne samo konzumacije sporta već i same sportske aktivnosti.

Sportradar prikuplja milijune podataka u sekundi u stvarnom vremenu i stvara sadržaj za postojeće aplikacije. Vidite li skriveni potencijal u sportskim podacima?

Vaš izazov: Predvidite budućnost, koristite profesionalne sportske podatke bez ograničenja!

Sportsko novinarstvo

Poboljšaj sportsko novinarstvo

  • automatsko stvaranje sadržaja
  • automatsko stvaranje videozapisa
  • vizualizacija nove generacije
  • alati za novinare
  • aktivacija sponzora
  • pametni editorijali

 

Pročitaj više

U današnjem svijetu, više nije dovoljno samo pripovijedati i prenositi ono čemu se svjedoči na sportskom događaju. Komentator mora biti kritičan, interpretativan, ažuran i zanimljiv. Novinari, koji generiraju sadržaj, moraju uključiti čitatelje na potpuno novu razinu putem različitih načina – preko multimedijalnih elemenata, vizualizacije podataka, infografika, zabavnih činjenica i još mnogo toga.

Čitatelji zahtijevaju visoku kvalitetu, vizualni i multimedijski sadržaj na više uređaja. Oni žele relevantne, smislene i zabavne informacije koje je lako konzumirati. S druge strane, novinari se trude zadovoljiti zahtjevne čitatelje i pod stalnim vremenskim pritiskom su da pruže privlačan sadržaj u što kraćem vremenskom razdoblju. Skup vještina koje se zahtjevaju od novinara proširio se daleko od jednostavnog pripovijedanja – od njih se očekuje da tumače velike količine podataka, iz nje stvaraju vizualne priče, uređuju video sadržaj i još mnogo toga.

Mnoge medijske tvrtke razmatraju razvoj tehnologija umjetne inteligencije kako bi se stvorili automatizirani multimedijski sadržaj. Možete li zamisliti upotrebu automatizacije za generiranje sadržaja koji je specifičan za korisnika, sadržaj koji je prilagođen svakom pojedinom klijentu ili koji pomoću umjetne inteligencije i strojnog učenja pretvara neobrađene sportske podatake u zabavne pisane izvještaje ili atraktivne video sadržaje kao što su isječci i infografike? Što je s proizvodima koji povezuju utjecaj preko društvenih mreža sa sportskim statistikama i stvaraju potpuno nove infografike?

Mediji se redovito bore za unovčavanje njihovog uređivačkog sadržaja i oglašavanje, dok emocionalni trenuci u utakmicama i natjecanjima postaju novi trend u industriji. Postoji li način na koji se sportski podaci u stvarnom vremenu mogu unovčiti?

Kako možemo koristiti Sportradarove profesionalne sportske podatke u stvaranju priča i olakšavanju života sportskog novinara? Razmislite o alatima koji bi pomogli novinarima uštedjeti vrijeme i obogatiti svoj sportski online sadržaj za čitatelje.

Vaš izazov: Poboljšajte sportsko novinarstvo!

Inspired by sports data

#SPARKevent #sportsdata #SRhackathon2017

NAGRADE

2. mjesto

3000 BAM

1. mjesto

4500 BAM

3. mjesto

1400 BAM

PROGRAM

  • 08:00 Uvod
  • 08:30 Radionice
  • 17:00 Početak Hackathon-a

Hackathon

  • 16:00 Kraj Hackathon-a
  • 16:15 Prezentacije
  • 18:30 Ocjenjivanje
  • 19:00 Proglašenje pobjednika

ORGANIZATORI

SPARK

SPARK je napredna digitalno-tehnološka akceleratorska platforma posvećena regionalnim startupima i projektima naručenim od strane vodećih europskih tvrtki. Naši programi su: SPARK school, SPARK r&d, SPARK startup i SPARK business. Korisnici su individualci željni stjecanja novih vještina, inženjeri koji razvijaju vlastita softver i hardver rješenja, poduzetnici s novim poslovnim idejama i tvrtke koje žele potporu u područjima nevezanim za njihov core business.

SPORTRADAR

Sportradar je međunarodna organizacija koja zapošljava više od 1900 ljudi na više od 30 lokacija diljem svijeta. Brzi razvoj kompanije je potaknut tehnološkim inovacijama i dubokim razumijevanjem potreba naših klijenata. Naša posvećenost odličnoj usluzi i kvaliteti je ono što nas čini pouzdanim partnerom više od 1000 kompanija u više od 80 država. Uspješno poslujemo na jedinstvenom raskrižju sporta, medija i betting industrije.

SPORTS DATA BY SPORTRADAR

Sportradar kontinuirano pruža vrijedne podatke za više od 300.000 profesionalnih sportskih događaja, za preko 40 različitih sportova, što je neophodno ne samo sportašima i trenerima, nego i fanovima, kladionicama, medijima i vrhunskim ponuđačima prijenosa sportskih događaja. Navedeni sportski podatci nisu samo fiksne informacije i rezultati nego i mnoge druge informacije dostupne u stvarnom vremenu, što pruža gotovo neograničene mogućnosti za analizu, usporedbu performansi i stvaranje zanimljivih rješenja.

Saznajte više

Pomoću proizvoda koji podrazumijevaju vizualizaciju white label podataka i podataka u stvarnom vremenu koji su dostupni razvojnim programerima putem našeg API-ja i SDK-a, potičemo, zabavljamo, informiramo i ujedinjujemo milijune sportskih obožavatelja širom svijeta.

Sportradar će svim sudionicima Innovation Hack hackathona omogućiti pristup sljedećim profesionalnim uslugama sportskih podataka:

  • Sportradar Mobile SDK (Podržava uživo statistike za više od 20 sportova i najbrže push obavijesti na tržištu, za iOS, Android i Java razvoj). Dobit ćete paket za razvojne programere koji sadrži sve informacije koje trebate za rad s našim podatcima. Kliknite ovdje za dokumentaciju
  • Sportradar Data API (Feed podataka za sljedeće sportove: NFL Classic, NHL Classic, NBA, WNBA, MLB, NCAA muška košarka, NCAA ženska košarka, NCAA nogomet, golf, tenis, nogomet, ragbi, NCAA muški hokej). Kliknite ovdje za dokumentaciju API-ja.
  • UnifiedFeed SDK s pristupom svim mogućnostima za sve događaje koje Sportradar podržava (više od 300.000 događaja godišnje) na dosljedan i brz način kroz brend Betradar. UnifiedFeed SDK je dostupan za Javu. Kliknite ovdje za Java dokumentaciju

BLOG

Innovation Hack: pobjednici

Tri dana, četiri izazova, 10 timova, 38 natjecatelja - a koja tri tima su pobjednici Innovation Hack hackathona? Prelazimo ravno…

Sportsko novinarstvo

U današnjem svijetu, više nije dovoljno samo pripovijedati i prenositi ono čemu se svjedoči na sportskom događaju. Komentator mora biti…

Sportski podaci budućnosti

Tijekom prošlog desetljeća svjedočili smo ubrzanom razvoju tehnologije. Pojava novih platformi, tehnoloških inovacija, kao i rješenja i aplikacija koje koriste…

Gamifikacija

Nova generacija, poznata kao generacija Y, igra veliku ulogu kada je u pitanju gamifikacija. Budući da su prva generacija odrasla…

Sportsko klađenje

Sportsko klađenje ima dugačku povijest koja počinje u starom Rimu. Rimski carevi su se redovno kladili, a predviđanje rezultata im…

SPONZORI

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

  Kada ćemo dobiti pristup Sportradar-ovom API-ju?
Svi sudionici će dobiti pristup Sportradar-ovom API-ju i svim potrebnim sportskim podacima u petak, 27.10., prvog dana hackathona. Natjecanje počinje u 17 sati, a praktične radionice s mentorima bit će dostupne svim natjecateljima od 8 sati istog dana, tako da će svatko dobiti i potrebne informacije i stručnu pripremu prije početka hackathona.
  Moramo li organizirati vlastiti prijevoz i smještaj za Innovation Hack?
Da, samostalno organizirate vlastiti prijevoz i smještaj za Innovation Hack, ali troškovi prijevoza (unutar Bosne i Hercegovine) i troškovi smještaja bit će pokriveni od strane organizatora, u skladu s raspoloživim resursima i prethodnim dogovorom.
  Zadržavam li prava intelektualnog vlasništva nad svojim rješenjem nakon hackathona?
Prava intelektualnog vlasništva nad rješenjima kreiranima tijekom hackathona od strane sudionika hackathona pripadaju u potpunosti sudionicima hackathona (uključujući i članove pobjedničkih tj. nagrađenih timova). Sudjelovanjem u hackathonu svi timovi i individualci se slažu da neće ulaziti u pregovore s drugim stranama osim Sportradara u trajanju od šest (6) mjeseci nakon proglašenja pobjedničkih timova.
  Mogu li se prijaviti za Innovation Hack kao pojedinac? Nemam tim.
Da, možete se prijaviti kao pojedinac u slučaju da nemate tim. U slučaju da imate ideju, možete se prijaviti i mi ćemo se potruditi da vas spojimo s mogućim članovima tima (uzimajući u obzir profile koji su vam potrebni). U slučaju da se želite prijaviti kao razvojni programer bez ideje, možete se prijaviti i mi ćemo se potruditi da vas povežemo s jednim od već postojećih timova.
  Koliko traje Innovation Hack?
Innovation Hack hackathon je 48-satno natjecanje. Međutim, kako je navedeno u agendi koja je dostupna na webstranici hackathona, događaj počinje u petak, 27.10. u 8 sati, a traje do nedjelje 29.10. u 20 sati. Ta tri dana uključivat će radionice za pripremu sudionika uz profesionalne mentore, 48-satno natjecanje, prezentacije rješenja, evaluaciju od strane žirija i proglašenje pobjednika.
  Hoće li mi biti dopušteno napustiti prostor SPARKa za vrijeme hackatona kako bi se odmorio?
Sudionicima će biti dopušteno da napuste prostorije SPARKa kako bi se odmorili tijekom hackathona, ali uz obveznu obavijest organizatorima i okvirno vrijeme povratka. Sudionici koji žive izvan Mostara imat će na raspolaganju smještaj tijekom natjecanja.
  Hrana i piće tijekom trajanja Innovation Hacka?
Redovni obroci, hrana i piće će biti na raspolaganju natjecateljima u prostorijama SPARKa, pod pokroviteljstvom organizatora.
  Gdje mogu pročitati pravila natjecanja Innovation Hack?
Detaljne informacije o pravilima natjecanja Innovation Hack su dostupna u Innovation Hack pravilniku: https://goo.gl/spDE9V.

PRIJAVE ZATVORENE

Pojedinac
Tim

KONTAKT

Postavite nam pitanja ili pošaljite prijedloge.

  • info@spark.ba

  • www.spark.ba

Copyrights @ All rights reserved