Sportsko klađenje ima dugačku povijest koja počinje u starom Rimu. Rimski carevi su se redovno kladili, a predviđanje rezultata im je bila omiljena zanimacija, koja je evolvirala u važnu društvenu aktivnost na sportskim događajima.

Ekspanzija sportova, kanala i tehnologija proteklih stoljeća je pomogla da sportsko klađenje dosegne svaki kutak svijeta. Također, brz razvoj tehnologije i emitiranja uveo je klađenje u barove, kladionice i kockarnice, stvarajući nove društvene žarišne točke oko gradova. Danas se ljudi mogu kladiti bilo gdje i bilo kada. Nova generacija je doživjela uvođenje live klađenja, što je uvelike povećalo ponudu i skratilo ciklus od početka do kraja oklade.

U novije vrijeme, igrači više ne čekaju stvarne sportske događaje. Najsuvremenija tehnologija omogućila je stvaranje virtualnih sportova, pružajući pravi doživljaj klađenja 24/7. Osim tradicionalnih sportova, tijekom posljednjih godina nastao je novi koncept eSports, klađenje na profesionalce igrajući računalne igre, predstavivši novu priliku prihoda za kladionice. Nova generacija je digitalno-napredna i ima različite potrebe u usporedbi s tradicionalnim klađenjem. Postoji više od 205 milijuna ljudi koji su strastveno zainteresirani za elektroničke sportove, a kladionice su svjesne tog potencijalnog tržišta.

Sportsko klađenje budućnosti

Kladionice traže nove načine kako bi se približili svojim klijentima, povećali prihode i skratili cikluse klađenja. Cijelo vrijeme oni pokušavaju odvratiti pažnju igrača od osnovne aktivnosti stavljanja oklade na svoje omiljene sportove i timove. U pokušaju poboljšavanja postavljanja oklade, neke kladionice uvode Chatbot kao novi kanal za oklade i pružanje informacija o koeficijentima, statistici, kao i opciju primanja obavijesti i stimulacija. Kako bi došli do novih korisnika, pojavljuju se aplikacije koje kombiniraju klasično klađenje s aplikacijama poput Tindera ili naprednim mogućnostima gamifikacije. Najnoviji razvoj je fokusiran na mobilnost, korisničko iskustvo i jednostavnost korištenja.

Što je s Blockchainom?

Posljednih mjeseci, pojavili su se mnogi blockchain i crypto startupi s izraženim fokusom na sportsko klađenje. Nova početna ponuda novca (ICO) se događa gotovo svaki tjedan. Obećavaju da će ponuditi decentralizirane platforme za društveno klađenje na temelju blockchain-a i smart contracta te tvrde da je sportsko klađenje tijekom godina izgubilo svoj šarm, a blockchain bi ga trebao vratiti.

Što je sljedeće po vašem mišljenju? Jesu li to novi načini klađenja, novi kanali ili možda nove zabavne igre?

Tehnologija kao što su virtualna stvarnost, proširena stvarnost i umjetna inteligencija, kao i trendovi poput Interneta stvari, pružaju nam priliku da ponovno izmislimo sportsko klađenje.

Izazov za vas: Što mislite da je sljedeća velika stvar u sportskom klađenju? Prijavite se na hackathon.