Sportsko klađenje ima dugačku povijest koja počinje u starom Rimu. Rimski carevi su se redovno kladili, a predviđanje rezultata im je bila omiljena zanimacija, koja je evolvirala u važnu društvenu aktivnost na sportskim događajima.

Ekspanzija sportova, kanala i tehnologija proteklih stoljeća je pomogla da sportsko klađenje dosegne svaki kutak svijeta – od borbe gladijatora u drevnim arenama i klasika poput utrke konja i pasa do mogućnosti klađenja na tisuće različitih sportova i zabavnih događaja. Također, brz razvoj tehnologije i emitiranja uveo je klađenje u barove, kladionice i kockarnice, stvarajući nove društvene žarišne točke oko većih gradova. Danas se ljudi mogu kladiti bilo gdje i bilo kada. Nova generacija je doživjela uvođenje live klađenja, što je uvelike povećalo ponudu i skratilo ciklus od početka do kraja oklade. Igrači su dobili pristup realnim informacijama o koeficijentima, mogu vidjeti promjene koeficijenata i usporediti ih s ponudama u drugim kladionicama.

Moglo bi se pomisliti da je sportsko klađenje dosegnulo svoj vrhunac, ali nije tako. U novije vrijeme, igrači više ne čekaju stvarne sportske događaje. Najsuvremenija tehnologija omogućila je stvaranje virtualnih sportova, pružajući pravi doživljaj klađenja 24/7. Impresivna stvarnost virtualnih sportova (tj. virtualni nogomet, košarka, tenis, utrke konja, utrke pasa i više) privlači sve više ljudi. Osim tradicionalnih sportova, tijekom posljednjih godina nastao je novi koncept eSports, predstavivši novu priliku prihoda za kladionice. Nova generacija je digitalno-napredna i ima različite potrebe u usporedbi s tradicionalnim klađenjem. Postoji više od 205 milijuna ljudi koji su strastveno zainteresirani za elektroničke sportove, a kladionice su svjesne tog potencijalnog tržišta.

Budućnost sportskog klađenja

Kladionice traže nove načine kako bi se približili svojim klijentima, povećali prihode i skratili cikluse klađenja. Cijelo vrijeme oni pokušavaju odvratiti pažnju igrača od osnovne aktivnosti stavljanja oklade na svoje omiljene sportove i timove. U pokušaju poboljšavanja postavljanja oklade, neke kladionice uvode Chatbot kao novi kanal za oklade i pružanje informacija o koeficijentima, statistici, kao i opciju primanja obavijesti i stimulacija. Kako bi došli do novih korisnika, pojavljuju se aplikacije koje kombiniraju klasično klađenje s aplikacijama poput Tindera ili naprednim mogućnostima gamifikacije. Najnoviji razvoj je fokusiran na mobilnost, korisničko iskustvo i jednostavnost korištenja.

Što je sljedeće po vašem mišljenju?

Tehnologija kao što su virtualna stvarnost, proširena stvarnost i umjetna inteligencija, kao i trendovi poput Interneta stvari, pružaju nam priliku da ponovno izmislimo sportsko klađenje.

Izazov za vas: Što mislite da je sljedeća velika stvar u sportskom klađenju?